Diagnostika
Pokud Vám svítí kontrolka Check Engine, ABS nebo Air Bag, neváhejte přivést Vaše vozidlo na opravu k nám do autosevisu K 242, my Vám provedeme profesionální diagnostiku vozidla a sdělíme Vám přesnou příčinu závady.
Řídicí jednotka motoru vozidla má přístup k různým zařízením v autě - což se často dá považovat za samozřejmost. Řídící jednotka motoru zkontroluje airbag, signál otáček motoru a mnoho dalšího, aby byla zajištěna konzistence a funkčnost, jakož i teplota oleje a další důležité údaje o vozidle. Novější a sofistikovanější vozidla mohou mít až 80 funkcí řídicí jednotky motoru. Každé auto má mnoho fungujících počítačů a jako takové může vyžadovat několik diagnostických cyklů tohoto procesu, aby bylo možné zachytit všechno.
V rámci služby autoservis K 242 Vám naše diagnostické nástroje poskytnou údaje pro automatické naladění vozidel, které znovu vyladí Vaše vozidlo podle původních výrobních standardů, zkontrolují bezpečnostní systémy a zajistí, že Vaše vozidlo "poběží" na maximální výkon. Zde je několik příkladů toho, co řídící jednotka motoru typicky řídí:
- Směs paliva – Moderní vozidla mají pečlivě měřenou úroveň paliva a kyslíku potřebnou pro spalování. Bez správné směsi paliva, se může zvednout průměrná spotřeba paliva Vašeho auta a Váš vůz může být příliš horký nebo příliš chladný.
- Časování zapalování – to v zásadě zajišťuje, že zapalovací svíčky zapalují ve správném čase. Ztráta výkonu motoru je způsobena nesprávným zapálením zapalovacích svíček, což může vést ke klepání nebo pingingu ve vašem motoru.
- Otáčkoměr – Jedná se o měření otáček motoru za minutu (RPM), když je v klidu. Je-li Vaše vozidlo vybaveno řízením plné regulace škrtící klapky, regulátor rychlosti a omezení maximální rychlosti jsou také řízeny stejným systémem.
- Variabilní časování ventilů – Některá vozidla jsou vybavena ventily, které je třeba otevřít a zavřít v určitou dobu v cyklu motoru. Tím se zajistí optimální hospodárnost a výkon motoru.
- Korekce teploty vody – Pokud je váš motor ještě chladný, přidá se do motoru jen trochu více paliva a trochu ho zahřeje, aby Vaše auto mohlo dosáhnout normální provozní teploty.
- Modifikátor tlaku paliva – Tím se zvyšuje doba vstřikování paliva, pokud je tlak paliva abnormálně nízký.
V případě jakýchkoli problémů, vynechání motoru, nebo ztráty výkonu Vašeho vozu, neváhejte kontaktovat profesionály v autoservisu K 242 Děčín. Naši mechanici Vám pomohou zaručit bezpečnost pro Vás i Vaše pasažéry.